POLÍTICA DE PRIVACITAT

Guardem les teves dades amb l’única finalitat de millorar la qualitat dels serveis i productes que t’oferim, especialment el lliurament. També ens ajuden a garantir la seguretat de les teves dades, ja que nosaltres ens comprometem a no compartir-les ni vendre a tercers.

Quina és la vostra política de privacitat?

La Política de privacitat de NIETO TORRENT, S.L. garanteix la confidencialitat de les Dades Personals i que aquestes no seran cedides a tercers. En conformitat amb el que estableix la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades (LOPD) de Caràcter Personal volem comunicar-los que les dades recollides s’incorporaran en un fitxer registrat en l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, del qual és responsable NIETO TORRENT, S.L. amb NIF B25315748.

Al seu torn, informem als usuaris que la finalitat del tractament de les dades recollides contempla: L’atenció de sol·licituds realitzades pels usuaris, la inclusió en l’agenda de contactes, la prestació de serveis, donar compliment als requisits de facturació, comptabilitat i auditoria de la companyia, realitzar anàlisis estadístiques, realitzar enquestes de satisfacció i comunicacions per correu electrònic relacionades amb els nostres productes, promocions o descomptes.

Les operacions, gestions i procediments tècnics que es realitzin de forma automatitzada o no automatitzada i que possibilitin la recollida, l’emmagatzematge, la modificació, la transferència i altres accions sobre dades de caràcter personal, tenen la consideració de tractament de dades personals.

És segur pagar a NIETO TORRENT?

Molt segur! Tens tres alternatives a l’hora de pagar la teva compra: amb targeta de crèdit, a través del PayPal o de transferència bancària immediata:

  • PAGAMENT AMB TARGETA DE CRÈDIT O DÈBIT

El pagament s’efectua a través de la passarel·la de pagament segur TPV Virtual. Es tracta d’un sistema d’encriptació 100% segur que després de la verificació de la targeta, el sistema contactarà amb el teu banc perquè puguis autoritzar la compra.

  • PAGAMENT AMB PAYPAL

Pots pagar amb el teu compte de Paypal. Aquest mètode no requereix que ens proporcions informació addicional i en fer clic en aquesta tècnica, seràs redirigit a la passarel·la de pagament de Paypal, on podràs fer la compra.

Aquesta manera de pagament té associada la comissió que cobra PayPal pel servei de pagament. L’import de la comissió es sumarà al total de la comanda.

  • TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA

També pots pagar les compres mitjançant una transferència bancària al compte de NIETO TORRENT, S.L.. És molt important que indiquis en la transferència el teu número de comanda, així com el teu nom i cognoms, i facis la transferència abans de tres dies hàbils a partir del dia de realització de la comanda per a la seva validació.

Fins que no rebem l’import de la teva compra, no entendrem com confirmada l’ordre de comanda i per tant, no serà processada. Tingues en compte que molts bancs cobren comissió per fer transferències.

Per garantir la total seguretat de les teves dades, evitem emmagatzemar qualsevol dada referent a la teva targeta de crèdit, compte bancari o compte de PayPal. Quan guardes la teva targeta de crèdit, les dades les emmagatzema el banc per a la teva total seguretat. Així podràs estar completament tranquil.

Política de devolucions

Es poden donar diferents circumstàncies per procedir a la devolució d’una comanda.
1.) El producte rebut pateix danys durant el transport. Al rebre la mercaderia s’ha d’assegurar que el paquet externament estigui en bon estat i no presenti símptomes d’haver rebut algun cop, en aquest cas ha de rebutjar l’enviament reflectint la incidència en l’albarà del transportista i notificar al departament d’Atenció al Client durant les 24 hores següents.

Un cop rebuda la seva comanda haurà d’obrir-lo i comprovar que la mercaderia aparentment no presenta cap anomalia.

2.) Mercaderia defectuosa. Si detectes algun defecte en el funcionament de l’article disposes de 7 dies hàbils des de la recepció de la mercaderia per a procedir a la seva devolució. Has d’accedir a la teva zona d’usuari iniciant sessió amb el teu email i contrasenya i omplir el formulari que trobaràs a la mateixa.
3.) Dret de desistiment. Disposes de catorze dies naturals a comptar de la data de recepció del producte per executar el dret de devolució o desistiment. El tràmit per a la devolució hauràs fer-ho a través de la teva zona d’usuari.

En els casos de desgast o deteriorament del producte per causes que no s’hagin exclusivament a la seva prova per prendre una decisió de compra, Nieto Torrent S.L. acordés amb el client l’import a retornar.

Per procedir a la devolució o el canvi de producte recordi que ha d’accedir a la seva zona d’usuaris i omplir el formulari de devolució que trobarà en la mateixa.

Recordeu que per poder procedir a la devolució d’un producte s’han de complir els següents requisits
REQUISITS PER A REALITZAR UNA DEVOLUCIÓ
1.) Haver adquirit el producte a través de la nostra Webshop https://nietotorrent.es/botiga/
2.) Estar dins el termini establert de 14 dies naturals des de la recepció de la comanda.
3.) El producte ha d’estar en perfectes condicions, incloent els manuals, accessoris, regals promocionals, i en general tot allò que vagi unit a la compra de l’esmentat producte. En el cas de no rebre en el seu embalatge original el producte patirà una depreciació que es repercutirà al consumidor.
4.) En tot cas, haurà de correspondre el número de sèrie del producte amb el que consti en els arxius de NIETO TORRENT, S.L..
5.) La devolució del producte (quan estigui defectuós) es podrà gestionar de les següents formes:
b) Enviar-lo a través de Correus a la botiga Origen del producte, a ports deguts.

Un cop rebut el producte a la botiga, el servei tècnic avaluarà el producte i certificarà l’aplicació de la garantia. Si per algun motiu el producte no compleix amb la nostra política de garanties, t’ho comunicaríem i enviaríem el mateix producte sense reparar o canviar al teu domicili, aquest cop a ports deguts. Si el producte compleix amb els requisits de la garantia, i el cost de reparació és menor al cost del producte, es repararia i t’ho enviarem de nou al teu domicili amb tots els problemes solucionats, sense cap despesa de transport associat. Si la reparació resulta amb un cost desproporcionat, llavors et oferirem altres alternatives:
• Enviar-te un producte similar
• Oferir-te un descompte addicional en el producte
• Devolució del total d’import.
6.) Haurà d’acompanyar l’albarà de lliurament o factura emesa juntament amb el producte objecte de devolució.
7.) El producte haurà d’estar perfectament embalat per evitar danys i incidències en el transport.

En els casos on el nostre departament postvenda detecti que el producte retornat ha estat manipulat indegudament per part del client, no s’acceptés la devolució, i en cas que s’acceptés, no es retornarà la totalitat de l’import abonat en la compra.